Obsługa w trybie Ekspres 30 minut / 24h gwarantuje wydanie certyfikatu maksymalnie w następnym dniu roboczym.
Korzyści: W jednym miejscu i za jednym razem zakupią Państwo zestaw do składania podpisu, podpiszą umowę z subskrybentem, potwierdzą tożsamość, a my zajmiemy się całą resztą formalności (certyfikat może być wydany w ciągu 30 minut lub następnego dnia roboczego).
Ścieżka ekspresowa uzyskania certyfikatu kwalifikowanego
Procedura uzyskania certyfikatu wykorzystująca ścieżkę ekspresową jest przeprowadzana wyłącznie w siedzibie naszej firmy. Operator PPT :
-
osobiście wypełnia dla klienta wniosek o uzyskanie certyfikatu wprowadzając swój identyfikator,
-
potwierdza tożsamość,
-
przekazuje podpisane dokumenty do CERTUM elektronicznie, zaszyfrowane.
Certyfikat jest wydawany przez CERTUM w ciągu 30 minut / 24 godzin (dokumenty podpisane do godziny 16:30 są obsługiwane tego samego dnia roboczego w ciągu 30 minut, dokumenty podpisane po godzinie 16:30 są obsługiwane w następnym dniu roboczym). Zawiadomienie o możliwości pobrania certyfikatu dociera do klienta drogą elektroniczną bezpośrednio z centrum certyfikacji.
Klient, który chciałby skorzystać ze ścieżki ekspresowej powinien przybyć osobiście i zabrać ze sobą:
W przypadku certyfikatu kwalifikowanego uniwersalnego:
- Dowód tożsamości w oryginale
- Kartę kryptograficzną CERTUM z zestawu do podpisu (UWAGA: zestaw można nabyć na miejscu)
oraz powinien znać:
- Adres e-mail, który będzie wykorzystywany przez CERTUM do kontaktu z klientem (klientowi zostanie automatycznie utworzone konto, którego loginem będzie e-mail; klient powinien mieć dostęp do swojej poczty elektronicznej)
- Dane kontaktowe do ewentualnej korespondencji tradycyjnej
W przypadku certyfikatu kwalifikowanego z dodatkowymi danymi:
- Dowód tożsamości
- Kartę kryptograficzną CERTUM z zestawu do podpisu (zestaw można również nabyć na miejscu)
- kserokopię NIP podpisaną „za zgodność z oryginałem” przez osobę kompetentną zgodnie z reprezentacją firmy, instytucji
- kserokopię REGON podpisaną „za zgodność z oryginałem” przez osobę zgodnie z reprezentacją firmy, instytucji
- W zależności od firmy, instytucji : kserokopię KRS (nie starszy niż 6 miesięcy) podpisaną „za zgodność z oryginałem” przez osobę kompetentną zgodnie z reprezentacją firmy; wydruk z CEIDG; jeśli instytucja nie została powołana na podstawie ustawy to kserokopię dokumentu potwierdzającego utworzenie instytucji, podpisaną „za zgodność z oryginałem” przez osobę zgodnie z reprezentacją instytucji
- W przypadku instytucji publicznych : dokument powołujący osobę/y zarządzającą/e daną instytucją na stanowisko
- Umowa spółki cywilnej w przypadku spółek cywilnych
oraz powinien znać:
- Adres e-mail, który będzie wykorzystywany przez CERTUM do kontaktu z klientem (klientowi zostanie automatycznie utworzone konto, którego loginem będzie e-mail; klient powinien mieć dostęp do swojej poczty elektronicznej)
- Dane kontaktowe do ewentualnej korespondencji tradycyjnej
Z osobą, która ubiega się o wydanie certyfikatu kwalifikowanego z dodatkowymi danymi powinna/y przybyć również osoba/y reprezentujące firmę, instytucję (zgodnie z dokumentami rejestrowymi, powołującymi) w celu podpisania pełnomocnictwa.
Aby umówić się na przeprowadzenie procedury ścieżki ekspresowej uzyskania certyfikatu CERTUM, należy uzgodnić termin kontaktując się z Ewą Draszkiewicz tel. 89 535 15 60, 607 338 369
CENNIK – ceny netto (do podanych cen należy doliczyć podatek VAT 23%)
Konsultacje dotyczące zastosowania podpisu elektronicznego |
Bezpłatnie przed zakupem |
Wypełnienie wniosku o uzyskanie certyfikatu i potwierdzenie tożsamości |
80 zł |
Potwierdzenie tożsamości na potrzeby uzyskania certyfikatu |
50 zł |
Instalacja oprogramowania z zestawu do podpisu na komputerze klienta |
60 zł |
Instalacja certyfikatu na karcie kryptograficznej |
50 zł |
Komplet: Zestaw CERTUM mini z certyfikatem na 2 lata, wypełnienie wniosku o uzyskanie certyfikatu, potwierdzenie tożsamości (certyfikat dla klienta wydawany jest w ciągu 30 minut / 24h ) przeniesienie certyfikatu na kartę kryptograficzną |
456 zł |
Komplet: Zestaw CERTUM mini z certyfikatem na 3 lata, wypełnienie wniosku o uzyskanie certyfikatu, potwierdzenie tożsamości (certyfikat dla klienta wydawany jest w ciągu 30 minut ), przeniesienie certyfikatu na kartę kryptograficzną |
556 zł |
Komplet: Usługa podpisu mobilnego SimplySign na 2 lata, wypełnienie wniosku o uzyskanie certyfikatu, potwierdzenie tożsamości (certyfikat dla klienta wydawany jest w ciągu 30 minut) |
489 zł |
Przeprowadzenie procedury odnowienia |
50 zł |
Prace dodatkowe, szkolenie |
100 zł/godz. |
Dojazd do klienta w Olsztynie |
100 zł -150 zł |