Rozwiązania SAGE

Baner Sage

 

 

Rodzina produktów wspierających zarządzanie i podejmowanie decyzji w małych, średnich i dużych firmach o dowolnym profilu działalności. Rozwiązania te powstały z myślą o wsparciu właścicieli, kadry zarządzającej oraz menadżerów i pracowników w takich obszarach jak finanse i księgowość, HR, kadry i płace, obsługa sprzedaży i magazynów oraz zarządzanie relacjami z klientami. Zastosowanie rozwiązania w firmie przyczynia się do wzrostu efektywności prowadzonej działalności gospodarczej, optymalizacji kosztów i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa dostarczając trwałych korzyści biznesowych.

Oferta obejmuje trzy linie produktów dostosowane do różnych, wynikających z wielkości firmy i skali prowadzonej działalności, potrzeb biznesowych Klientów.

Wszystkie aplikacje mogą pracować samodzielnie lub współpracują ze sobą tworząc zintegrowany system informatyczny. Są one otwarte na współpracę z rozwiązaniami dedykowanymi konkretnym branżom w tym także aplikacje innych producentów jak również ściśle współpracują z pakietem MS Off.

Sage Symfonia ERP

Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania firmą umożliwiające rozszerzenie funkcjonalności zgodnie z potrzebami.

Sage Symfonia ERP jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Elastyczna budowa powoduje, że możemy ją łatwo dopasować do potrzeb Twojej firmy.  Dzięki Sage Symfonia ERP zarządzanie w Twojej firmie będzie intuicyjne, szybsze, prostsze i bardziej efektywnie.

Czytaj więcej

Sage Symfonia

Sage Symfonia Finanse i Księgowość

Sage Symfonia Finanse i Księgowość to intuicyjny program do obsługi pełnej księgowości. Wspiera bieżącą kontrolę zobowiązań i należności. Umożliwi Twojej firmie szybki dostęp do potrzebnych informacji. Sage Symfonia Finanse i Księgowość jest polecana przez księgowych.

Sage Symfonia Kadry i Płace

Sage Symfonia Kadry i Płace zapewnia wygodne prowadzenie ewidencji elementów kadrowo-płacowych. Gwarantuje zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi, obsługuje wszystkie formy zatrudnienia oraz gwarantuje tajność wprowadzonych danych. Program wspomaga rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

Sage Symfonia Handel

Sage Symfonia Handel wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową w firmie. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Obsługuje płatności elektroniczne i współpracuje z bankami. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz gwarancję integracji procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.

 

Czytaj więcej

Sage Symfonia Start

Sage Symfonia Start Księgowość

Zapewnia łatwe i intuicyjne prowadzenie uproszczonej księgowości oraz fakturowania w firmach niezatrudniających pracowników. Tworzy zestawienia i wydruki dokumentów podatkowych. Zapewnia obsługę rozliczeń zagranicznych

Sage Symfonia Start Faktura

Wygodna i intuicyjna obsługa codziennych operacji sprzedażowych. Program przeznaczony jest dla małej firmy handlowej i usługowej, która nie prowadzi gospodarki magazynowej.

Sage Symfonia Start Handel

Pełna i szybka obsługa sprzedaży oraz operacji magazynowych. Program przeznaczony dla firm handlowych i usługowych, prowadzących magazyn. Podpowiada kolejne kroki niezbędne do wystawienia dokumentów, dzięki czemu usprawnia pracę.

Czytaj więcej