Certum standard i Certum mini

Do elektronicznego podpisu dokumentu JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia) niezbędny jest zestaw do składania podpisu elektronicznego weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym. Takie zestawy i podpisy kwalifikowane (bezpieczne) funkcjonują już w szerszym zakresie od 2007r, gdy ZUS wprowadził wymóg podpisywania dokumentów w PŁATNIKU. Potem wymagania dotyczące podpisywania elektronicznego wprowadziły urzędy skarbowe i kolejno inne instytucje. Poniżej przedstawiamy informacje na temat składu zestawów oraz ich cen. Świadczymy również usługi pomocy dla klienta, który chciałby posiadać możliwość podpisywania dokumentów elektronicznych za pomocą certyfikatu kwalifikowanego  a nie wie od czego zacząć i jak procedurę uzyskania certyfikatu przeprowadzić.  Jeśli klient będzie zainteresowany pokazaniem jak podpisać dokument w dostępnych formatach, jak przygotować program do podpisywania w odpowiednim formacie, żądanym przez urzędy, to na miejscu możemy przeprowadzić taką prezentację (cennik usług dostępny w pliku poniżej).

Zestaw do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego jest wyposażony w komplet urządzeń potrzebnych do złożenia podpisu.

certum zestaw

Zawartość zestawu

  • certyfikat kwalifikowany (wystawiony przez CERTUM-PCC po przeprowadzeniu procedury uzyskania certyfikatu)
  • karta kryptograficzna,
  • czytnik kart kryptograficznych,
  • instrukcja
  • oprogramowanie do obsługi karty proCertum CardManager
  • oprogramowanie do podpisywania i weryfikacji dokumentów proCertum SmartSign

Możliwości

  • podpisanie dowolnego pliku,
  • weryfikację podpisu pod dokumentem (przy zastosowaniu oprogramowania proCertum SmartSign )
  • podpisywanie jednego lub wielu plików przy jednokrotnym podaniu kodu PIN (przy zastosowaniu oprogramowania proCertum SmartSign ).

Zastosowanie

  • podpisywanie dokumentu JEDZ w postępowaniach przetargowych
  • elektroniczne rozliczania z ZUS-em (Płatnik)
  • wymiana dokumentów z urzędami administracji publicznej (GIIF, UODO, UFG, KRS, e-PUAP, e-Sądy)
  • zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
  • podpisywanie faktur elektronicznych,
  • udział w aukcjach elektronicznych
  • składanie e-deklaracji podatkowych
  • składanie wniosków o dotacje unijne
  • podpisywanie dziennika elektronicznego

Wymagania techniczne

  • komputer osobisty portem USB
  • system operacyjny: Microsoft Windows Windows 7, Windows 8, 8.1, Windows 10, 11, Linux, OS X 10.8+
  • jedna z popularnych przeglądarek np. FireFox, Chrome (najnowsze wersje)
  • połączenie Internetem

certum czytnikcertum mini

CERTUM standard
certyfikat kwalifikowany, karta kryptograficzna, czytnik kart
kryptograficznych, oprogramowanie
Netto Brutto
Okres ważności certyfikatów – 1 rok 282,00 zł 346,86 zł
Okres ważności certyfikatów – 2 lata 356,00 zł 437,88 zł
Okres ważności certyfikatów – 3 lata 456,00 zł 560,88 zł
CERTUM mini
certyfikat kwalifikowany, karta kryptograficzna, czytnik kart
kryptograficznych, oprogramowanie
Netto Brutto
Okres ważności certyfikatów – 1 rok 282,00 zł 346,86 zł
Okres ważności certyfikatów – 2 lata 356,00 zł 437,88 zł
Okres ważności certyfikatów – 3 lata 456,00 zł 560,88 zł
Odnowienie  Netto  Brutto
Okres ważności certyfikatu – 1 rok 145,00 zł 178,35 zł
Okres ważności certyfikatu – 2 lata 215,00 zł 264,45 zł
Okres ważności certyfikatu – 3 lata 295,00 zł 362,85 zł

Istnieje możliwość szybkiego załatwienia formalności i uzyskania certyfikatu w ciągu 30 minut/24h.

Cennik usług poniżej.

Pliki do pobrania:
Potrzebujesz porady?
607 338 369, 89 535 15 60
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 800 do 1600