SimplySign – mobilny podpis elektroniczny- NOWOŚĆ

Powszechne Centrum Certyfikacji-CERTUM wprowadziło do swojej oferty nową usługę – SimplySign- mobilny podpis elektroniczny. Jest to pierwszy w Polsce kwalifikowany podpis elektroniczny, z którego korzysta się za pomocą smartfona. Umożliwia on w obecnej chwili podpisywanie dokumentów w formacie pdf na urządzeniu mobilnym ( system Android 4.2 oraz Apple iOS) z dostępem do internetu oraz podpisywanie dokumentów w innych formatach na urządzeniach np. komputerze stacjonarnym, notebooku (system Windows, Linux, macOS) z dostępem do internetu.

Jest zgodny z eIDAS (UE Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014r). Umożliwia użycie ePodpisu w różnych systemach teleinformatycznych w całej Unii Europejskiej.

W przypadku tej usługi brak jest fizycznego czytnika i karty, wymaganych przy standardowym zestawie do podpisu elektronicznego. Podpisywanie dokumentów do ZUS , Urzędu Skarbowego, ePFRON2 itd. odbywa się za pomocą komputera PC (dostęp do PŁATNIKA, e-deklaracji itp.) i smartfona oraz dostępu do internetu. Wirtualna karta kryptograficzna przechowywana jest w ”chmurze”, na serwerach centrum certyfikacji.

Koszt nowoczesnej, mobilnej usługi SimplySign oferowanej przez CERTUM-PCC przedstawia się następująco:

  1. SimplySign – 1 rok – 299 zł netto (367,77 zł brutto)
  2. SimplySign – 2 lata – 389 zł netto (478,47 zł brutto)
  3. SimplySign – 3 lata – 479 zł netto (589,17 zł brutto)

Proces uzyskania certyfikatu mobilnego można przeprowadzić samodzielnie lub skorzystać z naszej pomocy.

Koszty odnowienia (zakup kodu aktywacyjnego) SimplySign przedstawiają się następująco:

Odnowienie SimplySign Netto Brutto
Okres ważności certyfikatu – 1 rok 149 zł 183,27 zł
Okres ważności certyfikatu – 2 lata 199 zł 244,77 zł
Okres ważności certyfikatu – 3 lata 289 zł 355,47 zł

Strona z dodatkowymi informacjami dotyczącymi SimplySign : kliknij

Zapraszamy

Kontakt: Ewa Draszkiewicz  89 535 15 60

CENNIK USŁUG – ceny netto (do podanych cen należy doliczyć podatek VAT 23%)

Konsultacje dotyczące zastosowania podpisu elektronicznego

Bezpłatnie

Wypełnienie wniosku o uzyskanie certyfikatu

50 zł

Potwierdzenie tożsamości na potrzeby uzyskania certyfikatu

20 zł

Instalacja oprogramowania z zestawu do podpisu na komputerze klienta

50 zł

Instalacja certyfikatu na karcie kryptograficznej

20 zł

Przeprowadzenie procedury odnowienia

20 zł

Prace dodatkowe, szkolenie

85 zł/godz.

Potrzebujesz porady?
+48 89 535 15 60
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 800 do 1600