SimplySign – mobilny podpis elektroniczny- NOWOŚĆ

Powszechne Centrum Certyfikacji-CERTUM wprowadziło do swojej oferty nową usługę – SimplySign- mobilny podpis elektroniczny. Jest to pierwszy w Polsce kwalifikowany podpis elektroniczny, z którego korzysta się za pomocą smartfona. Umożliwia on w obecnej chwili podpisywanie dokumentów w formacie pdf na urządzeniu mobilnym ( system Android 4.2 oraz Apple iOS) z dostępem do internetu oraz podpisywanie dokumentów w innych formatach na urządzeniach np. komputerze stacjonarnym, notebooku (system Windows, Linux, macOS) z dostępem do internetu.

Jest zgodny z eIDAS (UE Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014r). Umożliwia użycie ePodpisu w różnych systemach teleinformatycznych w całej Unii Europejskiej.

W przypadku tej usługi brak jest fizycznego czytnika i karty, wymaganych przy standardowym zestawie do podpisu elektronicznego. Podpisywanie dokumentów do ZUS , Urzędu Skarbowego, ePFRON2 itd. odbywa się za pomocą komputera PC (dostęp do PŁATNIKA, e-deklaracji itp.) i smartfona oraz dostępu do internetu. Wirtualna karta kryptograficzna przechowywana jest w ”chmurze”, na serwerach centrum certyfikacji.

Koszt nowoczesnej, mobilnej usługi SimplySign oferowanej przez CERTUM-PCC przedstawia się następująco:

  1. SimplySign – 1 rok – 289 zł netto (355,47 zł brutto)
  2. SimplySign – 2 lata – 389 zł netto (478,47 zł brutto)

Proces uzyskania certyfikatu mobilnego można przeprowadzić samodzielnie lub skorzystać z naszej pomocy.

Strona z dodatkowymi informacjami: kliknij

Zapraszamy

Potrzebujesz porady?
+48 89 535 15 60
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 800 do 1600