Centrum Certyfikacji CERTUM prowadzone przez Asseco Data Systems S.A posiada w swojej ofercie usługę – SimplySign – mobilny podpis elektroniczny. Jest to pierwszy w Polsce bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą certyfikatu kwalifikowanego, z którego korzysta się za pomocą urządzenia mobilnego z systemem Android lub Apple iOS z dostępem do Internetu.
Jest zgodny z eIDAS (UE Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014r). Umożliwia użycie ePodpisu w różnych systemach teleinformatycznych w całej Unii Europejskiej.
W przypadku tej usługi brak jest fizycznego czytnika i fizycznej karty kryptograficznej, wymaganych przy standardowym zestawie do podpisu elektronicznego. Wirtualna karta kryptograficzna przechowywana jest w “chmurze” na serwerach centrum certyfikacji.
Na komputerze z systemem Windows, Linux czy OS X można podpisywać dokumenty (pliki o różnych rozszerzeniach) w różnych, dopuszczonych formatach podpisu oraz dodatkowo na urządzeniu mobilnym z systemem Android lub Apple iOS dokumenty (pliki) z rozszerzeniem pdf w formacie podpisu PADES.
Dla osób, które podróżują i podczas wyjazdów muszą składać podpisy, rozwiązanie usługi mobilnego podpisu elektronicznego SimplySign jest idealne. Dla osób, które nie chcą zgubić karty kryptograficznej rozwiązanie SimplySign jest jak najbardziej wskazane, gdyż telefon z systemem Android lub Apple iOS z reguły większość osób pracujących posiada i zawsze ma przy sobie.
Koszt nowoczesnego podpisu mobilnego SimplySign oferowanego przez CERTUM (prowadzone przez Asseco Data Systems S.A.) przedstawia się następująco:
- SimplySign – 1 rok – 299,00 zł netto (367,77 zł brutto)
- SimplySign – 2 lata – 389,00 zł netto (478,47 zł brutto)
- SimplySign – 3 lata – 479,00 zł netto (589,17 zł brutto)
Usługę SimplySign i jej aktywację (koszt poniżej, w cenniku usług) można nabyć w siedzibie naszej firmy po uprzednim umówieniu wizyty.
Koszty odnowienia (zakup kodu aktywacyjnego) SimplySign są porównywalne z kosztami odnowienia certyfikatów kwalifikowanych wydanych na fizycznych kartach kryptograficznych i przedstawiają się następująco:
Odnowienie SimplySign | Netto | Brutto |
Okres ważności certyfikatu – 1 rok | 149 zł | 183,27 zł |
Okres ważności certyfikatu – 2 lata | 219 zł | 269,37 zł |
Okres ważności certyfikatu – 3 lata | 299 zł | 367,77 zł |
Strona z dodatkowymi informacjami dotyczącymi SimplySign : kliknij
W celu umówienia się prosimy o kontakt:
Ewa Draszkiewicz 89 535 15 60, 607 338 369
CENNIK USŁUG – ceny netto (do podanych cen należy doliczyć podatek VAT 23%)
Konsultacje dotyczące zastosowania podpisu elektronicznego |
Bezpłatnie |
Przeprowadzenie procedury aktywacji SimplySign i potwierdzenia tożsamości |
100 zł |
Potwierdzenie tożsamości |
50 zł |
Instalacja oprogramowania proCertum SmartSign z SimplySign Desktop na komputerze klienta |
60 zł |
Pomoc w instalacji SimplySign na urządzeniu mobilnym |
50 zł |
Przeprowadzenie procedury odnowienia |
50 zł |
Prace dodatkowe, szkolenie |
100 zł/godz. |